Vrátit finanční částku za koncerty je možné vždy pouze na základě předložené vstupenky s identifikačním číslem, či na základě potvrzení nákupu, které obdržíte po nákupu on-line, nebo po zaslání identifikačního čísla vstupenky.

Vstupné za jednotlivé neuskutečněné a přesunuté (odložené) koncerty vracíme nejdříve následující den po datu konání koncertu. Nárok na vrácení vstupného trvá tři roky.

Vstupné za abonmá vracíme nejdříve následující den po posledním ne/odehraném koncertu z Vámi zakoupeného abonmá. Nárok na vrácení vstupného trvá tři roky.

 

Vstupné vracíme následovně:

  1. Vstupenky/abonmá zakoupené hotově/kartou v předprodeji vám vrátíme v předprodeji Filharmonie Brno po předložení zakoupené vstupenky.
  2. Vstupenky/abonmá zakoupené on-line na základě vaší e-mailové žádosti zaslané na e-mail predprodej@filharmonie-brno.cz vám vrátíme na účet. K žádosti přiložte potvrzení o nákupu, kopii (sken) vstupenky nebo uveďte identifikační číslo vstupenky. Z technických důvodů lze vstupné tímto způsobem vrátit nejpozději rok od Vašeho nákupu. Pokud budete žádat o vrácení vstupného v pozdějším termínu, je nezbytné se dostavit se vstupenkami/abonentkami osobně do předprodeje Filharmonie, kde Vám vstupné vrátíme (elektronické vstupenky/abonentky si můžete vytisknout, nebo v předprodeji z telefonu nadiktovat jejich identifikační číslo a my si vyhotovíme duplikáty).
  3. Vstupenky/abonmá hrazené na fakturu vracíme oproti žádosti převodem zpět na váš účet. K žádosti je třeba doložit vstupenky a předložit číslo účtu, na který se bude vstupné vracet (účet firmy/společnosti, ze kterého byly uhrazeny). V tomto případě nelze vracet vstupné hotově ani zpět na platební kartu.

 

Vzhledem k nastalé situaci prosíme posluchače o trpělivost, vrácení peněz řešíme postupně. Děkujeme za pochopení.